KLANTENSERVICE
Levering door Sparnaaij JuweliersLevering door Sparnaaij Juweliers
Jij wilt je bestelde sieraad of horloge natuurlijk zo snel mogelijk in huis hebben, dat begrijpen we. Sparnaaij Juweliers heeft van haar merken op op de website altijd een grote collectie in haar winkels. Het kan echter zijn dat een product even niet voorradig is. Mocht dit het geval zijn, dan krijg je van ons bericht wanneer de door ons verwachte levertijd staat gepland. Wil je eerder weten wat de precieze levertijd van je sieraad of horloge is, dan kun je altijd contact met ons opnemen. Wij zoeken het dan meteen op in ons systeem of nemen even contact op met de leverancier.
Bezorgkosten
Alle bestellingen in Nederland vanaf € 35,- worden gratis verzonden! Bestellingen onder de €35,- betalen €3,90 verzendkosten.
Alle bestellingen vanuit Belgie vanaf €50,- worden gratis verzonden! Bestellingen onder de €50,- betalen €7,21 verzendkosten.
Alle bestelling worden verstuurd met een track en trace code van PostNL. Deze ontvang je op de dag van verzending in je mailbox. Op de website van PostNL kan het pakketje gevolgd worden, zo weet je altijd wanneer je jouw pakketje kan verwachten. Let er wel op dat dit een schatting is, het kan soms voorkomen (vooral in drukke periodes bij de post zoals rond Valentijnsdag en de Kerstdagen) dat je pakketje iets later wordt bezorgd.
Het is ook mogelijk om je bestelling in België te laten bezorgen. Neem even contact met ons op als dat het geval is.
Levertijd
Zodra de bestelling is geplaatst, krijg je binnen een dag bericht van ons met de exacte levertijd. Als het product op voorraad is, sturen we het sieraad of horloge direct naar je op.
Besteld voor 16.00 uur op: Eerste bezorgmogelijkheid*
Maandag – Dinsdag
Dinsdag – Woensdag
Woensdag – Donderdag
Donderdag – Vrijdag
Vrijdag – Zaterdag
Zaterdag – Dinsdag
Zondag – Dinsdag
*Mits het product voorradig is.
Aanvullende informatie over levertijden
Houd rekening met een dag langere levertijd wanneer je bestelt op zaterdag of zondag.
Je ontvangt van ons altijd een bericht over de geschatte levertijd en als je er niet op kunt wachten, kun je eventueel je aankoopbedrag retour ontvangen en je bestelling annuleren. Dat is allemaal geen probleem. Wij vinden goede en open communicatie erg belangrijk en zullen veranderingen in de status van je bestelling altijd met je overleggen.